خدایا فقط برای تو

الهی !!!

قلب مرا در امتحان تقوا شرکت بده ، آزمایشش کن

اما نگاهت را از من بر مگیر!

مددم کن ، اما رهایم مکن!

الهی!

لحظه های مرا دریاب ، اما چشمهایت را بر من مبند!

 

 

خدایا !!!! شگفتا ... من درون دره های پایین دست ایستاده ام ، آنوقت می خواهم ابرها وستارگان را با نُوک انگشتانم جا به جا کنم ! چه آرزوی محال و بیهوده ای . کاش خودم را نمی دیدم ، حتی دگمه هایی را که بر پیراهن تیره ام می درخشند

 

خدایا جای پای تورا برآسمان و دریا می بینم ، برشالیزارها  و مزارع گندم بر تپه ها وکویرهای داغ و صخره های سرکش ،  با این همه چرا پرده های سیاه و ضخیم تردید راکنار نمیزنم؟ چرا آن روز که سیبی سرخ در دست داشتم به تو تعارف نکردم ؟   

 

خدایا مگر من وقتی با تو حرف می زنم ذره ذره آب می شوم ؟ و کلمات یکی - یکی از من جدا می شوند و بر زمین می افتند ؟       

خدایا دوست دارم آن قدربا تو حرف بزنم که فقط  یک کلمه از من باقی بماند : " تو"

 

خدایا همه گلهای وحشی که در دستهایم می رویند وهمه رودخانه هایی که درقلبم موج می زنند ، برای تو -- بوسه های بکر و تازه من و کاسه ای که از آن آفتاب می نوشم برای تو -- خیابانهایی که عاشقانه در آن قدم می زنم برای تو  ، فقط برق نگاه مهرآمیز تو برای من !

 

خدایا چه آسان می توان تو را دوست داشت ، بی هیچ تکلف و بهانه ای .  بهشت همین حیاط کوچک خانه ماست ، وقتی فرشته ها برای شنیدن نام تو از دهان من ، از پله های عرش پایین می آیند !

 

خدایا چرا ناامید باشم ؟ چرا برگهای مرده را دور بریزم ؟ وقتی قایق های شکسته هم می توانند آرام آرام مرا به سوی تو بیاورند . چرا ناامید باشم ؟ وقتی هنوز می توانم پنجره اتاقم را باز کنم و صدای قدمهای رهگذران سربلند را بشنوم  .چرا نا امید باشم ؟ وقتی هنوز می توانم صبح زود بیدار شوم و قبل ازاین که به زندگی سلام کنم به همه بگویم :  

 

  

"دوستت دارم  "

نظرات 5 + ارسال نظر
نبی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.onlygodonly.blogsky.com

سلام ماروای مهربانم
به قول وبلاگ شما :
فراوانی یا کامیابی بزرگ، معمولاً زمانی از راه می رسد که هرگز چشم داشت آن را ندارید.,فلورانس اسکاول شین

علی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام بر مهربانی
مثل همیشه متن زیبایی نوشتی که حاوی نکات آموزنده و تاثیر گذاری است.
تقدیم به شما مهربان یار نازنین:

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو بنگرد و دستی را بپذیر که بازشدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد!
****

مراقب باشید چیزهایی که دوست دارید را بدست آورید وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده اید دوست داشته باشید

زهرا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://tanhamonji.persianblog.ir

_??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا

راستی تایادم نرفته
امام صادق(ع) فرموده اند:
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است.”
پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم

درضمن مثل همیشه مطالبت زیبا ودلنشین بود


مهتاب پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

خیلی قشنگ بود ...

خدایا تو زیبایی و مهربان .

مهربانی و زیبایی تو غیر قابل توصیفه .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد