پروردگارا ، تو را شکر می کنم ...

 

0000 برای تمام نعماتی که امسال به من ارزانی داشتی

0000 برای تمام روزهای آفتابی و برای تمام روزهای غمگین ابری و بارانی

0000 برای غروب های آرام و شب های تاریک و طولانی

تو را شکر می گویم برای سلامتی و بیماری ، برای غم ها و شادی هائی که امسال به من عطا کردی

تو را شکر می گویم برای تمام چیزهایی که مدتی به من قرض دادی و سپس بازپس گرفتی

خدایا ، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان ، برای همه آن عشق و محبت و چیزهایی شگفت انگیزی که دریافت کردم .

شکر برای تمام گلها و ستارگان ، برای فرزندان و عزیزانی که دوستم دارند.

خدایا ، تورا شکر می گویم برای تنهائیم ، برای شغل ام ، برای مسائل و مشکلاتم ، برای تردیدها و اشک هایم ، چرا که همه اینها مرابه تو نزدیکتر کرد.

تورا شکر می گویم برای تداوم حیاتم ، برای اینکه سرپناهی در اختیارم نهاده ای ، برای غذایم و برای برآورده کردن تمام نیازم .

پروردگارا ، همان را می خواهم که تو برایم خواسته ای .

تنها ازتو می خواهم

آنقدر به من ایمان عطا کنی تا درهر آنچه برسر راهم قرار می دهی تو را ببینم و خواستت را .

آنقدر امید و شجاعت تا نومید نشوم .

و آنقدر عشق و محبت 000 هر روز بیش از روز قبل عشق نسبت به خودت و آنان که دراطرافم هستند.

پروردگارا ، به من بردباری ، فروتنی و تسلیم و رضا عنایت فرما

خدایا ، مرا آن ده که مرا آن به ،

و آنچه را که نمی دانم چگونه از تو بخواهم

پروردگارا ، به من قلبی فرمانبردار، گوشی شنوا ، ذهنی هوشیار ، و دستانی ساعی عنایت فرما تا بتوانم تسلیم رضایت گردم و آنچه را که به کمال برایم خواسته ای بدیده منت بپذیرم .

خدایا ، برتمام عزیزانم برکت و بهروزی عطا کن ، و صلح ودوستی و آرامش برقلوب انسانها حاکم گردان .

                                                                                                      آمین

نآنآآ

نظرات 2 + ارسال نظر
matador چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام به بهترین دوستم امیدوارم خوب و سلامت باشی
میشه خواهش کنم یه سری به ما بزنی

tahnks4urkindness جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام دوست عزیز:
ضمن تشکر از مطالب زیبای شما از شما دعوت میکنم به جمع ما در کمپین ممنون که مهربونی بپیوندید...
telegram: @thanks4urkindness
instagram: thanks4urkindness.campaign

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد