کی می خوایم باورکنیم ؟

 خدایا زندگیم را ختم بخیر گردان


دلم را از هر گونه ریا و شک و ستایش جویی در امان بدار تا اعمال و نیاتم خالص برای خودت بماند . خدایا در دینم بصیرت و فهم ببخش و فقه و تیز بینی در علم و خدا ترسی و پرهیز گاری که مرا ازنا فرمانیت باز دارد .رویم را به نور خودت سفید و نورانی کن و اشتیاق و انگیزه هایم را در زندگی بسوی تقربت و آنچه جاودانی است قرار ده تا در راه رضا و خوشنودی تو گام زنم و بر سنت ملت و امت رسولت( صلی الله علیه و آله) زندگی کنم.

 کی می خوایم باورکنیم که شاهکار خلقتیم ؟

کی می خوایم باور کنیم که خدا مارو خیلی دوست داره و اگه خواسته هامون  گاهی دیر برآورده میشه یا اصلا نمیشه  ، یقین بدونیم مصلحتی در کاره که ما نمی دونیم . پس این تصوررو که فراموشمون کرده ، ازخودمون دور کنیم . با یقین بریم جلو مطمئن باشیم که اون  مارو تنها نمی ذاره .

کی می خوایم باورکنیم که مثه بچه ها بودن گاهی بد نیست ؟

چی می شه گاهی اگه دلمون می گیره زیر گریه بزنیم ، بریم بالای یه کوه وفقط خدارو صدا بزنیم ؟

چی می شه اگه شادیم ، مثل بچه ها شادی کنیم  و ازچیزای کوچیک دور و برمون لذت ببریم .

چی می شه وقتی داره بارون می یاد نگیم وای چه روز کسل کننده ای حالا زیربارون  لباسهامون خیس وکثیف می شه ، بارون لطافت رو به روحمون هدیه می ده.

کی می خوایم باورکنیم خوبی کردن فقط در پول خرج کردن برای طرف مقابل خلاصه نمیشه ، شاید طرف مقابل تو فقط با یه لبخند هم شاد بشه .

کی می خوایم باورکنیم زندگی تا ابد ادامه داره ولی عمرما ابدی نیست ، عمرماهمین لحظه ای است که داریم زندگی می کنیم ، پس باورش کنیم و این قدرساده و ارزون از دستش ندیم  . امروز تنها روزی است که دردست ماست پس امروزرو خردمندانه زندگی کنیم.

کی می خوایم باورکنیم که ما موجود بزرگی هستیم ؟ نباید خودمون رو دست کم بگیریم و با هر اشتباهی خودمون رو ملامت کنیم . یه فرصت دیگه به خودمون بدیم  و اشتباهتمون روجبران کنیم . ما برای کامل شدن به این دنیا اومدیم ، به این جا اومدیم که موجودیتمون رو ثابت کنیم وبعد بریم.

هیچ وقت فراموش نکنیم که ما هرکدوممون شاهکار خلقتیم . خدا به وجود تک تک ما افتخار میکنه و اینو باید بدونیم  که خدا هیچ وقت مارو تنها نمی ذاره ، حتی وقتی که ما اونو فراموش کردیم ، پس اعتماد کن ! همیشه به بهترین دوستت اعتماد کن .

نظرات 2 + ارسال نظر
نبی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.onlygodonly.blogsky.com

سلام مهربان ما
راستی کی ؟
وچرا نمی خواهیم باورکنیم؟

زینب دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.otaghechoobi.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وای که چه وبلاگ عالیی داری خیلی قشنگه
من این مطلبو تو وبلاگم گذاشتم اشکالی نداره؟
راستی خوشحال میشم منو لینک کنی و اگه مایل به تبادل لینک هستی بگو به چه اسمی لینکت کنم
منو به اسم اتاق چوبی لینک کن
با تشکر

تا درودی دیگر بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد