سرآغاز من

خدایا

 
خدایا در این برهوت ترسناک بی اعتمادی و دروغ و ریا، میان این همه تنهایی و نگرانی و بی صبری و دلهره و آزردگی، میان این همه زشتی و نا زیبایی غریب زندگی، بمان و همراهی کن...؛
خداوندا یاری کن تا سوسوی نور و امید و عشق، طعم شیرین زیبایی و مهربانی و عشق همچنان جاوید بماندو تن های خسته و آزرده مان را آرام کند،.....

  

تمام شد .  کتاب من تمام شد ، حال آن را ببند و کتاب خودت را بازکن .........

 

گرد و خاکش را بتکان . درآن  جاده ای خواهی دید ، جاده ای  به سوی  خدا............

 

بگذار ، ساده حرف بزنم . بعضی وقت ها باید ساده گفت .......

 

قصه ی من و تو قصه ی ، همین جاده است ، راه من و تو همین جاده است و راهنمای من و تو همین جاده ....

 

راهی ارزش رفتن را دارد که ، پایانی نداشته باشد. پس به راه بیافت ، که این همان راه است .....

 

ای آسمان های آبی  و ای ابرهای سپید ، ای ساحل های زیبا و ای موج های درخشان ، ای جنگل های سرسبز، ای چشمه ساران زلال ، ای دشت های با طراوت ، راه من ازمیان شما میگذرد ، صدای گام هایم را می شنوید؟

 

این است راه من ، راه زیبایی ها  که هرچه در آن بیشترمی روی ، بیشترزیبایی می بینی ....

 

ای تمام خوبی ها وزیبایی ها ، من دیگر هیچگاه ازشما سیرنمی شوم ، من دیگر راهم را یافته ام ....

 

سلام برتوای پاک ترین پاکان

 

سلام برتوای سرنوشت زیبای من

 

سلام

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ق.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود خیلی خیلی .
امیدوارم روزگارت سرشار از شادی و طراوت و روشنایی باشد.
اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره ها خط می زنم
از دل تنگ تمومه ادم ها از شب و روز خدا خط می زنم
اگه دستم برسه به آسمون با ستاره ها قیامت میکنم
نمی ذ ارم کسی عاشق نباشه ماه و بین همه قسمت میکنم.

نغمه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام
سال نو مبارک
مثل همیشه عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد