خدایا

معبودا  !

 

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم.

   گفتی: فانی قریب

 
  .:: من به شمانزدیکم ( بقره/186 )   ::.

   گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم .

   
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال

 
 .:: خدای خودراباتضرع وپنهانی وبی آنکه آوازبرکشی ،درصبح وشام یادکن (اعراف/205)   ::.

   
گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!

   گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم

 
 .:: آیا دوست نمی داریدکه خدا هم درحق شما مغفرت (واحسان)فرماید ؟! (نور/22) ::.

   گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی

   گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه

 
 .:: از خدای خودآمرزش طلبید وبه درگاهش توبه وانابه کنید (هود/90)  ::.

   گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار می‌تونم بکنم؟

   گفتی:  الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده

 

   .::   آبا مومنان ندانسته اندکه محققا خداست که توبه بندگان را می پذیرد ؟! (توبه/104) ::. 

   گفتم: دیگه روی توبه ندارم

 
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب

  
.:: خدا  بخشنده گناه وپذیرنده توبه (بندگان باایمان)است.(غافر/2-3)   ::.

   گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟

   گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا

 
.:: البته خدا همه‌ی گناه‌ها ن را، چون توبه کنیدخواهدبخشید. (زمر/53)   ::.

   گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟

   گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله

 
 .:: به جز خدا کیست که گناهان را ببخشد؟ (آل عمران/135)   ::.

   گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشق می‌شم! ... توبه می‌کنم

   گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین

 
 .::  هماناخداآنان راکه پیوسته به درگاهش توبه کندو هم پاکیزگان دوراز هرآلایش را دوست می دارد (بقره/222)   ::.

   ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک

   گفتی: الیس الله بکاف عبده

 
 .:: آیا خدای مهربان  برای بنده‌اش کافی نیست؟ ( زمر/36)   ::.

   گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟

   گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی  علیکم وملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما

   .:: ای کسانیکه ایمان آورده اید. ذکرحق ویاخدا (به دل وزبان ) بسیارکنیدودائم صبح وشام به تسبیح ذات پاکش بپردازید. اوست خدایی که هم اووهم فرشتگانش برشمابندگان رحمت می فرستندتاشما را ازظلمتها ی جهل وگمراهی بیرون آرد وبه عالم نوررساند. و اوبراهل ایمان بسیارمهربان است .(احزاب/41-43)   ::.

 

خدایا!فرصت راز و نیازم را در خلوت دلپذیر بندگی به بار می نشانم . من همان سائل غریبی هستم که عرض حاجت دل بینوا و درد مندم را با جام تهی ای که در دست گرفته ام به پیشگاه مقدست می آورم و از درگاهت خواستارم که رویای وصال مرا تعبیر کنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com

سلام دوست خوبم
بار خدایا

حماقت خواستن دنیا در من مبین ...

که آگاهم عاقبت خواهم خفت بر خاک زمین ...

فقط رهایی ام ده از خود مرا بس همین ...

ببین چه چینها پدید آمده در جوانی ام بر جبین ...
موفق و تندرست باشی

امیر دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام دوستم مهربونم
حالت(ون) چطوره؟
خیلی زیبا بود
لذت بردم
با اجازتون برای چند نفر از همکارانم ارسال کرد
امیدوارم پایدار باشید
الله حافظ!

گلاره پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ب.ظ http://234.blogfa.com

سلام
امیدوارم به ارزوهای قشنگ و ارمانهای بلندت برسی
سبز باشید و پر طراوت
هناسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد