سوتک

 

نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد.

نمی خواهم بدانم کوزه گر، ازخاک اندامم چه خواهد ساخت .

ولی آنقدرمشتاقم .

که ازخاک گلویم ،سوتکی سازد.

گلویم سوتکی باشد.

به دست کودکی گستاخ و بازیگوش.

و او یک ریز و پی درپی .

دم گرم خودش را درگلویم سخت بفشارد.

وخواب خفتگان خفته را آشفته ترسازد.

بدینسان بشکند دائم سکوت مرگبارم را.                            

                                                                         (دکترعلی شریعتی )

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.jadah.blogsky.com

یادش شاد
سلام دوست عزیز
انتخاب قشنگی بود
شاد باشید و سلامت
در پناه ایزد

سلام وممنون .

رضا نقی زاده چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلام دوست گرامی -
باتبریک سال نوخدمت شما وخانواده محترم - لازم هستش
ازلطف شما تشکرکنم . ممنون بخاطراین همه محبتی که درنوشتتون داشتید . درخصوص همکاری درموردموضوع وبلاگ - درخدمتم وخوشحال میشم باشما تبادل نظر داشته باشم وامیدوارم دراین خصوص خدمتی شایسته بتونم انجام بدم. حتما سری به وبلاگتون خواهم زد.

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.
مانی

حتما به آدرسی که دادید سرمیزنم ومطالبای خوبی رو که مینویسید می خونم . وحتما درحدی که بتونم ُ، چشم .

صونا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام مهربان عزیزم
خوبی؟
تغییرات جدید رو بهت تبریک می گم!
امیدوارم همیشه شادو پیروز باشی.
معبودت نگهدارت

سلام وصدسلام به تودوست خوبم ومهربان وعزیزم
ممنونم ازتوجه ات - منم امیدوارم که همیشه خوب وشادباشی درزندگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد