تولدی دیگر

زندگی شاید آن لحظه ی مسدودی است که نگاه من درنی نی چشمان تو خود را ویران می سازد. در اتاقی که به اندازه ی یک عشق است به بهانه های ساده ی خوشبختی خود می نگرد، به نهالی که تو درباغچه ی خانه ی مان کاشته ای. آه سهم من این است .

سهم من گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست و در اندوه صدایی جان دادن که به من می گوید دستهایت را. دوست میدارم .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

سهم من از خوشبختی به انتظار نشستن است ،به انتظار اتفاقی که شاید در فردا خواهد افتاد
قشنگ نوشتید،قشنگ و ساده
خوشحال می شم نظرتون را درباره نوشته هام بدونم

سلام به تودوست خوب وعزیز
نوشته هاتون هم مثل قلبتون باصفاوخوب هستن وامیدوارم همیشه پایداروموفق درنوشتن ودرزندگی باشید . بازم حتما نوشته های قشنگتون رو خواهم خوند .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست من بازم قشنگ نوشتی اگه دوست داشتی به محفل عاشقانه ها بیا... منتظز قدمهای سبزت تو این پاییز برگ ریزان هستم... واقعا قشنگ می نویسی من که کم آوردم... جدی میگم به هر حال شاد باشی...

سلام به شما گرامی
شما نسبت به من خیلی لطف دارید برای اینکه باپاکی وباچشم دلتون نوشته های منومیخونید وبنظرتون خوب مییاد گرچه نوشته های شما هم قابل تحسینه بشرط اینکه دیگه غمی درش نبینم . ولی شما خوب ومهربون وباصفایید . آرزوی لحظات شادیبخشی براتون دارم.

پسر خوب چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

من نمی توانم دردهایت را پایان بخشم.حتی نمی توانم برای لحظه ای آنرا تسکین دهم.
اما امروز بگذار تا در کنارت بمانم و دستهایت را بگیرم و در کنارت راه بروم.
من به تو گوش می سپارم آن زمان که نیاز به صحبت با کسی را داری.
من با تو در نگرانیهایت شریک می شوم و تو را برای رویایی با ترسهایت یاری می دهم.
من اینجا هستم و در کنارت خواهم ماند. تا هر تپه ای را صعود کنی.
پس دستت را به من بده. تو تنها نیستی، من با توام حتی اگر فاصله بسیار باشد.

سلام به توخوب.
زندگی زنجیره ایی است که باحلقه هایی به هم پیوسته واندوه ، حلقه ایی که بین رخدادهای حال وتعلل به شادی های آینده مون رو جدایی میندازه مثل صبح که خواب وبیداری روازهم جدامیکنه. پس تنهایی بعضی مواقع قرین بالحظات هرکسی است.
خوش باشی.

حمید چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ب.ظ

غم
چه زیباست غمگین بودن
کسانی که فکر میکنن وقتی از غمها ازاد بشن خوشبختند اشتباه میکنن
زندگی بدون غم هیچ معنایی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد