نگاه مه آلود

 

        مثل روزهای اول بهار، قشری از مه غلیظ در نگاهم نشسته. ای کاش در خلوت ستاره ها، رخصتی برای گریه بود. ای ستاره های خوب دور دست، دامنی برایم بگسترید، قلب من مثل مرغ خسته ای غریب بی شکیب بال میزند، مانند ژرفای بیکران جنگلی، با تمامیت شکستگی، باز استوارم و این خدای مهربان است که التیام بخش  است. اشک را گزیده ام که ترنمی است دلپذیر و بهانه ای است برای ساده زیستن، بارها با ترنم درخت استغاثه کرده ام. من همیشه خویش را در خویش خلاصه کرده ام.

 

زان حدیث تلخ میگویم ترا                           تاز تلخی ها فرو شویم ترا

تو زتلخی چونکه دل پرخون شوی        پس زتلخی ها همه بیرون شوی

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

حمید پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ

با سلام خدمت دوست عزیز.
چقدر احساس همدلی میکنم دقیقا همون احساسی که دارم انگار که خودم نوشتم ولی نه...
هرگز نمیتونم بی این زیبایی بنویسم.

سیاوشی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز به خدا راست میگم این نوشته هاتون به دلم می شینه و من مشتاق نوشته های جدیدتون هستم
یک عاشقانه دیگه از حرفای نگفته ام نوشته ام خوشحال میشم بیایی و نظرت را بگی چون برام خیلی مهمه نظرتون... (عنوان مطلب هم اینه تنها یادگار از خاطره تو... ) اگه عاشقی که در این شکی نیست یا علی... التماس دعا...
تری همیشگی نوشته هاتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد