ضیافت الهی

خدایا...  

در این ماه مبارک، در این لحظه های  ناب یاری ام کن تا غبار گناه و خطا را به باران عفوت بشویم. مددم رسان تا دل به نسیم مهرت تازه کنم از عطر مناجاتت ذرّه ذرّه وجودم را عطرآگین نمایم و به وادی رحمتت راه جویم. عزیزا، توفیقم ده تا از این ماه عظیم بهره جویم و به تو نزدیک شوم که اگر تو یاری ام نکنی، خسران زده وزیان کار خواهم بود. 

ماه رمضان ،؛ ماهیه که از طرف  خدا به میهمانی دعوت میشیم ، ماهیه که خداوند اونو به ماههای دیگه برتری و سرور ماهها قرارداده ، ماهی پرازرحمت ، ماهی پراز فرصت. فرصتی برای ردشدن از مرزهای تعلق و خواهش . فرصتی برای شنیدن نوای خوش موسیقی استغاثه ی افلاک. فرصتی برای زدودن لکه های کدر از لوح سفیدِ روحت و جلادادن بهش . فرصت شدن ، رشد ، بالندگی ، اوج ، فرصت قد کشیدن ، قد کشیدن تا خدا. فرصت دیدن ، دیدن درون و دیدن از ورای دیگرون. فرصت حضور، حضور در خوان کبریایی و همسفرگی با ملائک در این خوان پر عظمت . حال ای کریما ،  ای معبودا ، گریزانم از هرکس و هرچیزی و شتابانم به سوی خودت ! یاریم کن  ، که سهمم رو از این خوان کبریائیت بگیرم . خدایا ! حالا که چشمام تاره و بازوهام کم توان ، نمی خوام قدرتشونو به من برگردونی ، می خوام منو قدرتی بدی که چطوردیدن رو ودستگیری ازنیازمندان رو قادر باشم . مهربانا  ! یاریم کن  که در صراط مستقیمت راهم رو ادامه بدم . فکر واندیشه ام روازگمراهی دورکنم و کمکم کن که درست فکرکنم و درراه تو گام بردارم . یاریم کن تا انسان بودن وانسان موندن رو پیشه راهم کنم . مهربانا ! یاریم کن که کوتاهترین راه وصال به تورو دریابم . من از تو تمنای وصال دارم . ای پناه دلهای خسته ! دلخسته از گناهم و روسیاه از اینهمه معصیت . اما خودت گفتی: لا تقنطوا من رحمه الله . پس از رحمتت ناامید نیستم و  توکل می کنم به خودت که می دونم معبودم متوکلینش رو دوست داره ( ان الله یحب المتوکلین).

حالا خدایا ! آماده ام ، آماده که سهم خودم رو ازاین ماهت پرخیروبرکتت بگیرم و لحظه های پرفیض شب های قدر رو درک کنم وبه آرامشی که تونصیبم میکنی برسم...

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://tanhamonji.persianblog.ir


…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•
=============
سلام عالی بود مثل همیشه خیلی دوست دارم از نوشته هات استفاده کنم اجازه میدی

آشنا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://yaran313mahdi.blogfa.com/

سلام
وبلاگتون واقعا عالیه
به ما هم سری بزنین

آشنا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://yaran313mahdi.blogfa.com/

سلام با اجازه من شما رو لینک کردم

آشنا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://yaran313mahdi.blogfa.com/

ممنون از حضورتون
التماس دعا

آشنا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ http://yaran313mahdi.blogfa.com/

تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.

زهرا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://tanhamonji.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
بامطلبی دردوقسمت در مورد ماجرای سرداب مقدس امام زمان(عج)
به روزم ومنتظر حضور ودیدگاه شما

همان آشنا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://salam-bar-ebrahim.pelakfa.com/

سلام
طاعات قبول
همون آشنا هستم
این وبلاگه ی دیگه هی منه دوس داشتین سری بزنین
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد