یادی ازشکسپیر

 

 

مبادا ! دنیا تو را بر آن دارد تا همیشه مرا به یاد سپاری

و خصایلی ازمن ، که بسیار دوست می داری ، به خاطر داشته باشی

 

پس از مرگم ، ای عشق عزیز ، آرام آرام مرا به دست فراموشی سپار

چرا که نمی توانی خصایل گرانقدری درمن بیابی

مگراینکه ، چنین خصایلی را خود درذهنت ساخته باشی

که ازصفات راستین من ، بسیار فراتر است

و پس از یکی شدنم با خاک نیز، هم چنان در وصف من در آیند

اما روزی ، بی آنکه تو بخواهی ، این حقیقت پنهان آشکار خواهد شد

 

مبادا ! با افشای آن ، عشق حقیقی تو دروغی بیش بنظر رسد

آن هم درحالی که تو، به خاطرعشق ، به نیکویی ازمن یاد می کنی

 

بگذار ! با پیوستنم در خاک ، نامم نیز ازیاد برود

و ماندگاری آن بیش از پیش ، من وتو را شرمسارنسازد

زیرا ، شرمسارم، از آنچه که پس ازمن ، برای تو پیش خواهد آمد

واین چنین ، تو نیز نباید ، چیزهایی که ارزش چندانی ندارند

دوست بداری

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هناسی چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://234.blogfa.com

سلام
نکند چرندیات ما شما را خسته کرده
که به ما سری نمیزنی
دوستی ما کم کم دارد گرد و غبار می گیرد نا زنین !
فر صت شد
به کوچه باغ دل ما نیز سرس بزن
به تازگی خرف ها یت محتاجیم
خدا حافظ
هناسی

علی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.dustdashtan.blogsky.com

سلام
حال شما؟
شرمنده بنا به دلایلی من قسمت لینک دوستان رو حذف کردم اگه دوست نداشتید ناراحت نمی شم لینکم رو حذف کنید.

سلام- ممنون ازنظرتون/
لازمه این نکته رو خدمتتون بگم که اگه من وبلاگی رو لینک میکنم بخاطرنوشته های قشنگی هست که به دلم میشینه ودیگه اینکه شما صاحب اختیاروبلاگتون هستید ومیتونید هرچیزی رو به تشخیص خودتون وصلاحدیدخودتون حذف ویا اضافه کنیددیگه اون تحت اختیارخودشماست ولی من دوست دارم وبلاگ شما جزولینک هام باقی بمونه وهم چنان خواننده نوشته های خوبتون باشم/
همیشه موفق باشید/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد