وقتی که خورشید کفاف دلمان را ندهد . . . .

 

ای ضامن آهو ، ای امام رضایی که حضور درحرم ات، آرامش دل همگانه. می دونی هر وقت که خورشید ، کفاف دلم رو نده، با اون ضریح بارونیت دل خوش می کنم . دل به این پنجره آسمونی که آبی ترین مشرق هستی در آستان عزیزش جاریه .

"وقتی که خورشید کفاف دل رو نده"، می یام  به این ملکوت آباد خیس ، با کبوترهای خیس ، با آوازی خیس و با کلماتی خیس تر ، می یآم تا به رسم امانت ، دلی را که ندارم به بارون بسپارم. . .

"هر وقت خورشید کفاف دلم رو نده" منتظر می مونم تا به نور اقتدا کنم ، زیارت نامه رو، به غزل بسپارم تا بدون اونکه بخوام به فردا برسم . از بارگاه ملکوتی و نورا نی هشتمین اتفاق زلال هستی رخصت بگیرم و دوباره برای عرض ارادت و خاکساری بیام  به حرمت امام هشتم .

دوباره می یام تا در رواق دل های بارونی، زیارت نامه شوق بخونم . دوباره می یآم تا مثل همیشه، اسیر مهربونی امام رضا (علیه السلام)  بمونم . دوباره می یآم تا دخیل ببندم دل ووجودم رو به حرمت امام هشتم . امامی که با غروب روزها و روزمرگی های ما هیچوقت تموم نمیشه و پهنای آفتابش ،تا غروب جهان ابدیه. و حالاکه به تولد بزرگ مولایمان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) نزدیک می شیم .

از امام هشتم (علیه السلام) بخواهیم که گوشه چشمی به عاشقانش وارادتمندانش داشته باشه .

وقتی که خورشید کفاف دلمان را ندهد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
جعفری چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ http://kuyeyar.co.cc

سلام گرامیترین!
بابت مطالب زیبایت ممنونم انشاء الله خدا قسمت کنه به پابوس آقا مشرف بشی برای ما هم دعا کنی تا دست ما فقرا هم بگیره تا شابد حداقل دعای خیر شما برای ما کارساز بشه و آقا ما رو بطلبه.
یاعلی

پویا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.too2.blogfa.com

سلام
وب زیبایی داری
وقتی آدم واد میشه یه جوری میشه
امیدوارم که همه به چیزی که میخوان برسن
دوست داشتی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد