نزدیکترین نقطه به خدا

خدایا !

 

دلم را نذر نگاهت می کنم

آنگاه که دهانم لبریز از ذکر نامهای زیبایت می شود ، و وجودم با روشنایی نگاه تو نورانی می گردد  آرزو دارم که قلبم را از لحظه های سبز امید سرشار گردانی  و به صداقت و صمیمیت نیلوفران دعا برسانی…  چه آرامش پایان ناپذیری در نگاه توستمن نیز،  دلم را نذر نگاهت می کنم

نزدیکترین نقطه به خدا هیچ جای دوری نیستش . مگه نه این که نزدیکترین مکان به خدا نزدیکترین لحظه به اونه ...

  وقتی حضورش رو توی قلبت حس می کنی ، اون  قدرنزدیک که نفست از شوق و التهاب بند می یادش . اون لحظه ،اونقدر هیجان انگیزه که با هیجان هیچ تجربه ای قابل مقایسه نیستش  . تجربه ای که باید طعمش رو چشید .

... اغلب درست همون لحظه که گمان می کنی دربرهوت ، تنهایی موندی ، درست همون جا که دلت خیلی می خواد مهربون خدایی که آرامبخش وجودته وهمراهت،  با تو حرف بزنه ، همون لحظه که آرزو داری دستای پرمهرش رو برسرت بکشه ، همون لحظه ی نورانیه که ازشوق این معجزه ، دلت می خواد تا آخردنیا ازته دل و با کل وجودت اشک شوق بشی  و تا آخرین ذره وجود بباری و بباری.

...نزدیکترین لحظه به خدا  می تونه در دل تاریک ترین شب عمر تو رخ بده ،  در اوج بزرگترین شادی دل خواستنت  . یااصلا"  می تونه درست همین حالا باشه  و یا زیباترین وقتی که می تونه  پیش بیاد ، همان دمی هستش که براش هیچ بهونه ای نداری .

...جایی که دلت برای اون  تنگ میشه. زیباترین لحظه عمر و هیجان انگیزترین دم حیات همون لحظه ی  با شکوهیه که با چشم های خودت خدا رو می بینی . درست همون لحظه که می بینی اون باهمه عظمت بیکرانش درقلب کوچیک تو جا شده .

...همون لحظه که قدم گذاشتنش رو تودلت حس ، و نورانی و متعالی شدن حست را درک می کنی . اون وقته که می بینی اونقدر این قلب حقیر،  ارزشمندشده که خدا با همه عظمت بیکرانش اون رو لایق شمرده وبرگزیده و تو هنوز متعجب و مبهوتی که این افتخارو سعادت آسمانی چطور و ازچه رو ازآن تو شده /.

نظرات 5 + ارسال نظر
گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

مهربان سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://taranehayezendegi.blogfa.com

ممنونم که به بیشه ام سری زدین.
اندیشه هاتون زیبا ودلنشین هستند.
منو ببخشید مهمان مؤدبی نیستم.تو نوشته های اعتقادی یکم باید بیشتر حواسمون جمع باشه مثلاْ(...ودر نبود تو به شیطان پناه برم) او همیشه هست ما غافل میشویم!(در غفلت از تو به شیطان پناه نبرم).قصدم ناراحت کردنتون وعیب جویی نبود.ببخشید و مرا آیینه ای بدانید که زیباتر شدنتان را آرزومند است.
در پناه امن معبود مهربان باشید.

سلام بهترین
بایدخدمتتون بگم به هیچ عنوان ناراحت که نشدم بلکه بی نهایت هم خوشحال شدم چرا که توجه شما رو میرسونه و مهم تعریف وتمجیدنیست مهم اینه که برای هرچه بهترشدن نقاط منفی رومتوجه شد که شما دراین خصوص کمکم کردیدو این خیلی ارزشمنده- ومطمئن باشیدشما مهمانی عزیزوقابل احترامید ومنظورمن نیزدراین خصوص بودکه اون فرصت رخ نده که باعث فراموشی بشه وفکرکنیم خدانیست واسیروسوسه های شیطان بشیم . علت پاک کردن کلمات آخربه این دلیل هست که شاید اونطوری که باید گویا نبوده وباعث بشه معنی اشتباهی به خواننده بده - گاهی نوشته تاثیرگذارترمیتونه باشه وشما درست میگیدباید بیشترتوجه ودقت بشه / امیدوارم همیشه درسایه خداوندیکتاباشید/

گروه اکسیر چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

مهربان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

درود خداوند بر بنده مؤمنش که آینه بودن را برای دوستانش می پذیرد.
در پناه امن معبود مهربان باشی!

علی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com

سلام
دوست مهربان. عالی بود و درس گرفتیم.
هرگاه از همه کس دلگیر می شوم ، هرگاه از دنیا فاصله می گیرم، فقط و فقط تو می مانی و یادت ، آنگاه است که من از خود نیز جدا میشوم و آسوده و فارغ از دنیا به سوی تو می آیم.
پس خدایا رویت را از من مگردان.
در پناه حق شاد و تندرست باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد