به نام خدایی که نزدیکترین است ومعشوق همگان

بسم الله النور
الهی و ربی من لی غیرک

 خدایا!

چون ماهیان که از عمق و وسعت دریا بی‌خبرند ،عظمت و ژرفای عمق تو را میشناسم.فقط میدانم ...که معبود این دل خسته هستی و اگر دیده از من بر گیری ،خواهم مرد.

 

بازم شمع و سوختن و دلتنگی  .
بازم بغض و لبای غنچه و دستای لرزون .
بازم با رون چشا و زمزمه لبا و دستای رو سینه.
بازم هق هق و یا الهی و نگاهای آسمونی  .
بازم ، های های و فریا د و سرای پایین.
بازم لرزیدن و لرزیدن و زانوهای شکسته.
بازم افتادن و سجده و زمزمه .
بازم یا الهی و یا الهی و یا الهی .
بازم بغض و بازم بغض و بازم بغض .

الهی و ربی من لی غیرک

خدایا تو باور کن که جز تو و مهربونی تو هیچ چیز ندارم .
باور کن که با با ل شکسته پریدن سخته .
باور کن بی توشه سفر رفتن سخته .
تو باور کن بی نقشه سفر کردن راه گم کردنه.
باور کن بی رد و نشونی از تو، از بیابون رهایی نیست
باور کن بی ریسمون بسته به تو ، از کوه بالا رفتن، پرت شدنه .
باور کن بی پرستو شدن عا شق شدن محا له .
خدایا تو با ور کن ، تنها تورو دارم .
جز تو کسی رو ندارم  .
با ر رو دوشم سنگینه .
دست و با لم خا لیه .
که تنها باورم خودتی.
خدایا ، چینی بند زن دل شکسته ا‌م ، خودت باش .
لبخند رو لبام .
اشک های توی چشام .
خدایا دستگیر دستای بسته‌ ام خودت باش.
کلید قفل بسته دلم خودت باش .
فریاد رس دل بی پناهم خودت باش.
خدایا یه چیز بگم ، ...... فکر کنم یه چیز یا دت رفته !!!!
یادت رفته  بی پناهی ، تو دنیایی که پره از خمپاره‌های نا مردی ، راههای پر پیچ و خم تنهایی بی فا نوس بودن چقدر سخته  .
خدایا چه دلتنگم من امروز .
چه دلتنگ نغمه خوان کوچه‌های تنهائی توام .
ای تنها و با همه! به پاس شکرگزاری به درگاه ملکوتیت هر لحظه و با تمام و جود فریاد میزنم ، خدایا تو را سپاس .سپاس برای هر آنچه که نخواستم و دادی و شکر برای هر آنچه که خواستم و ندادی
تعظیم برای بزرگی و جاودانگیت.
تکریم برای وحدانیتت .
و خدایا شکر برای هر آنچه که زبانم قاصر از بیان آنهاست.
دوستت دارم و می‌ستایمت. 
و میخواهم که شکرگزاریت ورد زبانم باشد.
و سجده بر طاق ابرویت عادت همیشگی‌ام و چه عادتی روحانی‌تر و زیباتر از سجده برای معشوقه ا ی آراسته به تمام صفات کمال!
تو را با تمام وجود حس میکنم چرا که همه وجودم و تمام تار و پودم نشانی از تو دارد .
ای نشان همه بی نشانه‌ها، خود را به تو می‌سپارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com

سلام الینا خانم عزیز و بزرگوار
چه زیبا و پرمحتوا چقدر جالب و بااحساس نوشته ای .
مدتی بود که سرمیزدم و آپ نکرده بودی ولی امروز باورکن خیلی از خوندن این مطلبتون لذت بردم.

خدایا تو باور کن که جز تو و مهربونی تو هیچ چیز ندارم .
لبخند رو لبام .
اشک های توی چشام .
خدایا دستگیر دستای بسته‌ ام خودت باش.

و خدایا شکر برای هر آنچه که زبانم قاصر از بیان آنهاست.
خدایا تو را سپاس .سپاس برای هر آنچه که نخواستم و دادی و شکر برای هر آنچه که خواستم و ندادی

یارب دلی ارزانی دار که شوم بیدل و دل دل نکنم
موفق و تندرست و شاد باشی

گلاره سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://http://234.blogfa.com/

سلام
دوست خوب ومهربانم هر از گاهی به دستخط شما که بوی خدا مید هد
سر میزنم نمیخواهم لفظ قلم صحبت کنم که بپسند...
ولی همینکه احساس دلهای اسمانی کم نیستند خوشحالم .



در ضمن .. مکن یک عذر خواهی مفصل به شما بدهکار م



به خاطر اینکه یکی از مثلا دوستان ما با ایدی من
مزاحم شما شده
نمیخواستم اینجا بگم که همه بخونند
به خاطر بعد از خوندن این عذر نامه حتما پاکش کنید
با سپاس فراوان ..... هناسی

عباس دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com

سلام دوست مهربون
چطوری؟ خوبی؟چندروزیه که همش میام اینجا ببینم نوشته جدیدی داری یا نه. منتظر مطالب خوب شما هستم.

تقدیم به دوست خداجو و مهربانم:
بارالها : می ترسم، از خویش و از این سرنوشتی که در انتظار من است می‌ترسم . از این بیابان و شوره زاری که در پیش روی من است می‌ترسم. می ترسم که مرگ به سراغم بیا ید و آرزوی رسیدن به تو را این بار از من بستاند. پس ای پروردگار بی همتا به لطف و کرم خویش مرا از مرداب رهایی ده و توانی ده تا خویشتن را از هر چه بدی است پاک کنم.
تندرست و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد