تولدبانوی مهر

یا فاطمة الزُهرا یا بنت محمد یا قرة عین الرسول یا سیّدتنا و مولاتنا انا توجّهنا واستشفعنا و توسّلنا بک الی الله و قدّمناک بین یَدی حاجاتنا یا وَجیهة عندالله اشفعی لنا عندالله

اینروزها قدسیان حرمت ،هلهله کنان، خاک مدینه را توتیای دیدگانشان می کنند وبر قدم هایی که عطر یاس های بهشت می دهند بوسه ی عشق می زنند و اینگونه کوثر امید و شفاعت، زینت بخش عالمیان می گردد. امید آنکه ما نیز از جمله شفاعت یافتگان بانوی مهر و ماه فاطمه ی اطهر(س) باشیم.

 

 ای اسوه ایثار و گذشت ! ای صبور نمونه ! کاش دنیا آنقدر بزرگ بود، تا همه را به پای چشمان خسته و مهربانت می ریختم . اما چه کنم که دنیا با تمام وسعتش  نیز،  در برابر خنده های  زیبای لبانت ذره ای بیش نیست ، مادر. 

هنگامی که دروجودگرم توای مادر ، آرامش و روشنایی وصف نا پذیرت را ،  احساس می کردم نمی دانستم که کجا هستم . اطرافم را سیاهی فرا گرفته بود و من در پی نوری برای رسیدن.

چه لحظه ها که ، صدای دلنشینت را، که  بامن حرف می زدی و من می شنیدم و احساس می کردم .  وازسرچشمه وجودت سیراب می گردیدم .

 تا اینکه روزموعود برای من وتو فرا رسید و با دردی شیرین ، دردی که انتهایی بسیارشیرین داشت ، که دیداربود. و چهره من با جمال زیبای توای مادر همآوا شد و درآن وقت گرمای محبتت را ، احساس کردم . چه زیبا بود ومن شاد شاد بودم ، چون درکنارت بودم ولی هرچقدرسعی کردم ، نتوانستم بگویم مادر، دوستت می دارم ، ای الهه مهر ومحبت . و تنها کاری که کردم درآن لحظه گریستن بود تا به توبگویم که اشکهایم برای توست . برای توکه مهربانترین هدیه خدا برای من بودی وهستی . وتنها تویی که تکیه گاه من درزندگی ام هستی ای نازنین مادر. اکنون که در پی سالها ، با نثارلحظه های ارزشمندوجودت وجوانیت ، برای من ، که چون شمع برای پروانه سوخته ایی و آب شده ای ، هنوزهم نیازبه تودارم نیاز به نور، روشنایی ومحبت بی دریغ ات .  درآغوشم بگیر تا دوباره برایت مثل روز مقدس تولد ،  باردیگربگریم . گریه ای که نشانه عشق من به توست که توخود ابتدای هرعشق وایثاری .

اما ای مهربان  مادرم ، از خدای عزیز مثل همیشه  سپاسگزار و ممنونم که بهشت خود را به پایت ریخته و خوشا به حالت که چنین روزی که مصادف با طلوع نورانی مادر نمونه عالم و ورود قدمهای کوچکش به خانه با صفای پیامبر است که به نام تو گذارده شده. مادرعزیزم روزت مبارک وهمیشه فرخنده باد. 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.mandirtom.blogfa.com/

سلام

مادر بتو تبریک که عمریست پرستار منی
بتو تبریک که پوشنده اسرار منی
بتو تبریک که در ظلمت شبهای سیاه
نور مهتاب دل انگیز شب تارمنی
بتو تبریک که که در دشت غم و نومیدی
در هجوم شب اندوه، مددکار منی
بتو تبریک که مدیون توام تا به ابد من
چو مخلوقم و تو خالق بیدار منی
بتو تبریک در این روز عزیزت مادر
بتو مادر که تو روشنگر افکار منی

« فرخنده میلاد دخت نبوت ، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک باد ».

امیر پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام دوست مهربانم
هر چند با کمی تاخیر اما روز زن رو بهت تبریک میگم
امیدوار زندگی توام با آرامش باشه
پایدار باشید
الله حافظ!

سلام گرامی وبهترین
ممنونم ازشما خوب ومنم به نوبه خودم تبریک میگم وآرزومندم بهترین روزهای خدابرات قشنگ رقم بخورن وهمیشه دلشادباشی وموفق /

گلاره دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://http://234.blogfa.com/

سلام
مادر !
کلمه به وسعت همه مهربانی ها
واژه ای به زلالی اب چشمه های زاگرس
حدیثی که روایت اتفاق شیرین عشق را معنا میکند
مبارک باد بر همه مادرن مهربان این نام اسمانی

سیاوشی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام دوست عزیزم خوبی باز هم مثل همیشه سرشار از احساس و تمنا میدونی اون برگشت شاید باورت نشه گفت توی این سالهها و ماهها به من فکر می کرده نمیدونم چکار بکنم او با دیگری جمع شده.........
چقدر به تو اندیشیده ام ... چقدر
تو را در خیالم به زیباترین شکل نقش زده ام ....راستی
من چه میخواهم ؟ آیا فقط تو را ؟....آیا مشکل داشتن توست ؟...آی ی ی ی کجایی ؟ خدای همیشه و همه جا و همه کس... لختی مرا تنها بگذار با آن چشمان سحر آمیز ت ...لختی شمع وجودت را به من واگذار تا ببینی پروانگی کدام است...و سوختن پرهای پروانه چه رنگی است ....تا بیاموزمت سوختن و خاکستر شدن را .... .... لختی بیا تا ببینی عاشقانه زیستن
را ...عاشقانه مردن را

نغمه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.naghmeh121.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی
دل نوشته زیبایی بود مثل همیشه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد