کبوترسینه سرخ

 

به درخت ها بنگر ! در زمین ریشه دارند، اما سر به آسمان گرفته اند و هیچگاه نمی پرسند چرا!

 

 

 

ای کبوتر سینه سرخ ، بخوان . چرا که راز ابدیت در ترانه ات نهفته است .

 

ای کاش مثل تو بودم ، همچون روحی سبکبال بر فراز دره ها ، و نور را همچون می

 

از جامهای آسمانی به کام خود می ریختم.

 

ای کاش همچون تو بودم ، معصوم وخوشنود و شادمان ، به آینده نظر نمی کردم و گذشته را از یاد می بردم .

 

ای کاش مثل توبودم ، همچون اندیشه ای شناور بر فراز زمین ، و نغمه های خود را در

 

میان جنگل و آسمان می افشاندم .

 

و باد ، بالهایم را می افشاند تا به لباس شبنم زینت یابد.

 

ای سینه سرخ ، آواز بخوان و پریشانی مرا پراکنده ساز.

 

من به ندای درون تو که در گوش جان من می خواند ، گوش فرا می دهم.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوشی.تنها جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود ای کاش میشد پرنده باشیم.....
مثل همیشه قشنگ بود......... دلت شاد.......

نغمه شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://naghmeh121.blogfa.com/

سلام
منم همیشه به ندای قلبم گوش می کنم.

موفق باشید.


آپم

اصلانی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://remi.blogfa.com

سلام عزیزم...وبلاگ بسیار زیبایی داری...اگر ممکنه من رو هم در ساختن وبلاگم کمک کن...منتظر جواب شما هستم..(لطفا به ایمیلم میل بزنید)

من اصلانی هستم از گرگان..مهندس مکانیکم و در دانشگاه آزاد علی آباد کتول تدریس می کنم...

سلام به شما گرامی

قبل ازهرچیزازنظروحضوروچکیده کوتاهی که درخصوص خودتو ن گفتید نهایت تشکروسپاس رو دارم.
درزمینه وبلاگ هم اگه درتوانم باشه ، چشم مطمئنا باشید کوتاهی نمیکنم . فقط باید بگید درچه زمینه ایی این کمک رو میخواید.
باآرزوی موفقیت شما خوب/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد