دوست

 من دلم می خواهد.....

 من دلم  می خواهد

خانه ای داشته باشم پردوست

کنج هر دیوارش

دوست هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو

هرکسی می خواهد

وارد خانه ی پرعشق و صفای من گردد

یک سبد بوی گل سرخ

به من هدیه کند

شرط وارد گشتن

شست وشوی دلهاست

شرط آن داشتن

یک دل بی رنگ وریاست

بر درش برگ گلی می کوبم

روی آن با قلم سبزبهار

می نویسم ای یار

خانه ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دگر

خانه ی دوست کجاست ؟

 

(ازطرف nc دوستی عزیز)

نظرات 3 + ارسال نظر
روح سرگردان دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://hossainhr.blogsky.com


سلام دوست عزیز

به به از این شهر باحال، لذت بردم. سهراب کجایی که این شعر را بخونی؟
ولی چرا از اشعار خودت نوشتی؟

راستی می بینم که غالب وب را عوض کردید و به احتمال زیاد بر خلاف میلتون این کار را کردید، امیدوارم همیشه تمام زیبایی های دنیا و من جمله غالب های زیبا در اختیارتون باشه چون به نظر من روح بزرگ و مهربونتون لایق تمام زیبایی های دنیا هست.

و اگه بی ادبی نباشه خدمتتون عارضم که غالب کنونی وب من شباهت زیادی به غالب قبلی شما داره، اگه دوست داشتید می تونم واستون بفرستمش، البته بازم از این که بچه پررو بازی از خودم در می یارم معذرت می خوام شما به حساب جوانی و جاهلی ام یزارید و رنجیده خاطر نشید.

به امید دیدار، در پناه حق باشید.

روح سرگردان سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ http://hossainhr.blogsky.com

سلام دوست عزیز
برای من باعث افتخاره که بتونم قالب وبم را بهتون اهدا کنم البته ناقابله. فقط لطفا برام بگید که فایل txt مربوط به قالب را چطور به دستتون برسونم، از طریق ایمیل یا راه دیگه ای پیشنهاد می کنید؟
منتظر جواب هستم
پیروز باشید.

نغمه سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://naghmeh121.blogfa.com/

سلام
من این شعر رو خیلی دوست دارم. موفق باشی.
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد