محبــــت و مهــربانی

 

 

 

 روزی بیاید

و آن روز دور نباشد

که آدمیان بدین نگاه در هم بنگرند

و آنچه فرشتگان را درپیش آدم به سجود آورد را

دردیده یکدیگر ببینند

وباهم مهربان شوند

نظرات 5 + ارسال نظر
NC چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

محبت ومهربانی
---------------------
خلل پذیربودهربناکه می بینی

مگربنای محبت که خالی ازخلل است

نبی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.onlygodonly.blogsky.com/

بنام خدا
سلام مهربان خوب خدا
فقط یک سوال دارم چی شد که پاکش کردی

سلام به توخوب - به تونبی عزیزومهربان
اول اینکه معذرت میخوام که چند وقتیه که نشده سری به وبلاگتون بزنم ولی حتما نوشته های خوبتون ر و خواهم خوند .
بعد جواب سوالتون:
باید بگم لحظه ایی که اون نوشته رو گذاشتم ، دوستانی که همیشه بهم لطف دارن بعضی هاشون بهم تذکردادن وخواستن این نوشته رو بردارم بخاطرتاثیرخاصی که روشون گذاشته بود- وسردی کلمه به کلمه اون نوشته هاکه ازنظرروحی تاثیرجالبی رو خواننده نداشت . هرچند حقیقتی بودکه باید قبول کردولی بخاطرگل روشون واحترام به حرفشون حذفش کردم .
وازدقت نظروحضورشما گرامی هم واقعا ممنون وسپاسگزارم وهمینطورازحضورتون که منوشرمنده لطفت وبزرگواریتون کردید.
وممنون صفای وجودیتون هستم. همیشه موفق ودرپناه ایزدیکتاباشید/

گلاره پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://234.blogfa.com

سلام الینای خوب و مهربون
البته از اینکه بیشتر کلماتم تکراری است پوز ش میخوام
ولی هیچ کلمه ای لایقتر از مهربانی را در شان شما قابل نمیدونم
چون شما خیلی مهربون و انقدر دوست داشتنی هستی که من از خواندن نوشته ها و کلمات اسمانی شما لزت میبرم و از ارتباط با شما مسرورم و از دوستی با شما خوشحالم
الینای خوب و مهربون
با تمام سختی و مشکلاتی که دارم ولی از نوشته های شما
استفاده خواهم کرد
وسعی میکنم از طریق وبلاگتون با شما در ارتباط باشم
با کمال تشکر
ارادتمند شما هناسی


سلام به شما عزیزوبزرگوار

مهربانی نقش هرنقاش نیست!

هرکه نقشی را کشید نقاش نیست!

نقش رانقاش معنا میدهد.

مهربانی نقش یاراست حیف که یار نقاش نیست.

سلام
با دعا و مهربانی وبزرگواری شما خوب وهمینطورانعکاس خوبیتون درمن ، میتونم ادامه راه بدم . ومن قابل این همه تعریف وتمجید نیستم وتامهربانی خیلی راه دارم تادرجایگاه خوبان قراربگیرم . ولی من ازشما عزیزوخوب سپاسگزارم وامیدوارم همیشه درزیرچترپروردگارمهربونیها مشکلاتتون رفع ودرپناهش روزگارسپری کنید/
وازحضورسبزتون هم ممنونم وباعث بسی خوشحالی منه که حضورتون روباقلم گرمتون اینجا بیشترحس کنم / درپناه حق همیشه باشید/

سیاوشی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام عزیز مرسی از این همه تلاش برای مهربانی
همه مهربانیم این قلبهاست که سنگی شده این غرور لعنتی ماست که بازیها برامون رقم میزنه.............. ای کاش همون جوری که گفتی میشد ای کاش......
ببخشید یه مدت سر نزدم سرویس قبلیم وبلاگ خراب شده از این به بعد از این ادرس به روز میشم http://arezoo62.blogsky.com من شما را لینک کردم شما هم دوست داشتی این آدرسم جای اون آدرس قرار بده
ممنونم از همکاریت دلت شاد بازم میام..... بدرود

روح مهربان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://hossainhr.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که با نظرت همیشه بهم قوت قلب می دی. و ببخش که مدتی نتونستم خدمت برسم با اجازتون مسافرت بودم.
راستی من هنوز برای زیارت دستنوشته های قشنگ شما کمی مشکل دارم و باید کدینگ نوشته ها را عوض کنم تا قابل خواندن بشه. امیدوارم واس دیگران اینطور نباشه و این باعث نشه که از تعداد خواندنگان وبتون کم بشه.
موفق و سربلند باشید.
در پناه حق

سلام عزیز
بخاطرگل روی تو - وبلاگم رو به شکل قبلش برگردوندم
وفکرکنم دیگه مشکلی برات نداشته باشه
وبتونی راحت تربه نوشته هام روبخونی
بازم تشکرازمحبتت/
فقط لطفا بهم بگوکه مشکل رفع شده ازنظرورودوخوندن مطالبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد