برای آن بسوی تو می آ یم

روشنایی الهی مرااحاطه کرده است .عشق الهی مرا دربرگرفته است .نیروی خدا مرا حمایت میکند.حضورخدا مراقب من است .هرجاکه هستم ، خداوند آنجاست .

محبوبم !

اگربرای آن بسوی تو می آیم، که مرا ازشعله های دوزخ نجات بخشی ، بگذارکه درآنجا بسوزم.

واگربرای آن بسوی تو می آیم که لذت بهشت رابه من بخشی ، بگذارکه درهای بهشت به رویم بسته شود.

اما اگربرای خاطرتوبسویت می آیم ،

 محبوبم ! مراازخویش مران . متبرکم کن ، تادرکنارزیبایی جاودانه ات تاابدلانه کنم.

 

به قلب خویش بنگر.

آنجا " او" ، سلطان تو، مسکن دارد، و راه رسیدن به " او" راه عشق است !

به  " او"  ونه خویش ، عشق بورز!

همچون " او" اندیشه کن .

خواست  " او"  را بخواه . و آن چنان که " او " فرمان می دهد عملی کن .

نفس کوچک خودرا رها کن و دردرگاه نیلوفرین او ، کمال سروررا پیداکن .

 

خداوندا ! مرا موهبت آن عطا کن که همیشه گرفتارباشم ، ودرهمه ی گرفتاریها " تو " درکنارم باشی . بدین ترتیب اگرگرفتاری حتی یک لحظه مرا رها نکند، درهمه ی اوقات " تو" را درکنارخویش دارم .

خدایا ! " تو " درهمه چیز جاری هستی ، هرجا که بروم " تو" آنجا حضورداری ، " تو" درهرگام ودرهرچرخشی ازمن مراقبت میکنی ، پس ترسی ندارم . " تو " شاهد من هستی ، شاهد افکار، کلام واعمالم.

خداوندا ! مبادا هیچ گاه که برابرتو کوتاهی کنم .

 

به مشکلات با لبخند سلام کنیدو با خطرها باعشق مواجه شوید. هرگزفراموش نکنید که خداوند همچون مادری همیشه درکنارشماست .

(ازکتاب برای آن بسوی تو می آیم )

     اثرجی . پی . وسوانی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز
میدونی تا به حال نشده یکی از مطالبت رو بخونم و بعد پشیمون بشم همیشه زیبا شیوا و در حین حال بسیار منطقی مینوسی
نوشتهات رنگ حقیقی داره و میشه از متن های زیبا به این رسید که نوسنده بسیار توانمند و هوشیار است
تا بعد به خدا نگهدار
عزاداری هاتون مقبول حق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد