انتظاروداع آخرین

 

هم چنانکه درپایان روز زیبا، آخرین شعاع خورشید فروزانترازهمیشه می تابد، آخرین نسیم روز لطیف تر ازهمیشه می وزد. من خویش را برای زیباترین نغمه خود، آماده می کنم . شاید به زودی نوبت سفر آخرین من فرا رسد وشاید پیش ازآنکه عقربه ساعت درگردش شصت قدمی خود ،پای پرصدای خویش را ،برصدف درخشان نهاده باشد، خواب عمیق گور، دیدگان مرا، برای همیشه فرو بندد. شاید پیش ازآنکه مصرع دوم این بیتی راکه آغاز کرده ام به پایان رسانده باشم ،قاصدک مرگ، که پیشاپیش، سراغ قربانی تازه می گیرد، باصدای بلند ، نام مرا درین راهروهای تاریک وبلند برزبان راند ولبان مراکه درجمع تنهائیم پیش ازگفتن قافیه آخرین خاموش کند ومرا زنجیربدست ازبرابر همدردان تیره روزم که همه پیش ازپیام موحش، قاصد مرگ را می شناختند وحالا دیگربامن آشنایی نمی دهند، بگذراند. زیراکه اززندگی خسته شده ام .

    

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام
مرگ کجاست
مرگ در دوردست و جدای از ما نیست
مرگ با تو و من دشمن نیست مرگ تو وجود ماست ؛ از خود ماست باید درکش کنیم این خیلی خوبه که ما خودمون رو برای این لحظه اماده کنیم ولی چقدر بده اگر ساخته و پرداخته خودمون باشه

علی دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ http://shirazpink.tk

ماروا عزیز
سلام خسته نباشی اجازه میدی از نوشته هات تو وبلاگم استفاده کنم

سلام به شما عزیز
باعث خوشحالی بنده هست که بتونید ازاین نوشته هادروبلاگتون استفاده کنید.
وازاینکه سری به وبلاگ من زدیدوباحضورسبزتون اونومزین کردیدنهایت سپاس رو دارم.
همیشه شادوموفق باشید

آرزو دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://avayasemani.blogsky.com/

سلام . همچنان زیبا و بی نقص . آدم رو به فکر می اندازه . هیچکس حتی لحظه ای این روزها به فکرش نیست و طمع خیلی از انسانها رو گرفته انگار که اومدن تا ابد بمونند . تلنگریه برای یاد آوری لحظه شروع زندگی دوباره که باید ببینیم توشه راهمون چیه . یاحق

نغمه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام از لطفت ممنون ولی من در این وبلاگ فقط نوشته های دیگران رو می ارم حالا که اینقدر قشنگ می نویسی یه لطفی بکن و گاهی به این یکی هم سر بزن بعضی وقتها از خودم یه چیزایی می نویسم. خوشحال می شم راهنماییم کنی. این نوشته هم مثل بقیه خیلی عالی بود. موفق باشی.

پسر خوب دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

یاد مرگ خیلی خوبه. اما انتظار برای مرگ اصلا خوب نیست.

تاریک ترین زمان شب لحظه قبل از طلوع خورشید است، پس همیشه امیدوار باش.

ali سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ق.ظ http://shirazpink.tk

سلام در یک کلام ممنون

کوهنورد نیشابوری سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.to-otaghe-heiat.blogsky.com/

بیا با من تا بر فراز آسمان به یاد مرگ باشیم نه در خیال کوتاه خود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد