به نام آنکه به ما فطرت آموخت

 

چرخ چرخنده دنیا و زندگی هم چنان می چرخد و سالهای فرسوده مرا با خود به گورستان گمنامی به نام زمان می سپارد، و هیچکس به فرارشان اشک نمی ریزد، و من اینک جلوی این چرخ گردون زانو زده ام و میخواهم دل سپید صفحه را با نوشته هایی آذین بندم، تا بتوانم خود را با دیگران کمی سازگاری دهم.

در این دنیا که نمودی بی بود است و بقایی ندارد، جز باده معرفت منوش و در این سرای فریب جز عشق مورز. به بوسه ایی مختصر دعای خیر صاحبدلی را خریدار شو که دعای اهل دل، نیرنگ دشمن را از تن و جان تو دور خواهد داشت.

به حاجتمند محنت عشق بگو :که چهره ازغبار کوی دوست پاک نکند که اکسیر رسیدن به سرمنزل مقصود گرد کوی نیاز و خاکساری در راه معشوق است.

اینک شایسته میدانم  از بهترینی که زوایای روح مرا شکافت و با ایثار لحظاتش و ایده ها و ارزشهایش، فکر مرا به سوی ذهن شفاف و پاک  سوق داد، سپاسگزاری نمایم.

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن و بگو ماهیها حوضشان بی آب است ...
نیمدونم چرا اینو برات کامنت گذاشتم
ولی یه حسی اینو جای من نوشت


دلت شاد

پسر خوب یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ

تلخی عمر بشر حاصل بی تجربگی است.
ای کاش دو بار زندگی می کردم.
یکبار به تجربه اندوزی پرداخته و بار دگر تجربه ها را به کار می بردم.

خوبی و مهربانیت در نوشته های زیبا و پر معنات موج میزنه.
مشتاقانه منتظر نوشته های بعدیت هستم.

حمید دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

رسید مژدهکه ایام غم نخواهد ماند
چنین نماند و چنین نیز نخواهد ماند

میتونم بگم الی بود
من که مشتری دائمت شدم.
واقعا نوشته هات خیلی زیباست و همینطور با معنی به طوری که ادم رو میبره تو عالمی دیگه.
بی قرارم برای نوشته های تازه
به امید دیدار
موفق باشی.

یه دوست دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://http:/بالاخره درست میکنم

سعی کن هر چی رو از دست میدی امیدتو از دست ندی


بهترین وبلاکی بود که تا به حال دیدم مطمئنم با مدیرت ...بهتر هم میشه
افرین به این همه پشت کار

حمید سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

بازم مثل همیشه نوشته هات بینظرهجدی میگم.
چقدر زیبا احساسات انسانها رو وصف کردی طوری که هر کس متقاعد میشود.
خیلی الی بود ادامه بده.

حمید کوچولو سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

باتو بودن از نظر این حقیر یه شاهکار کامل هست.
خیلی سعی کردم ازت انتقاد کنم ولی هر چه دقت میکنم مشکلی نمیبینم.
به این راحتی وصف زندگی کار ساده ای نیست قدر خودتو بدون .
اگه گلی دیدی خوشت اومد قدر دلتو بدون.

یه منتقد سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ

خوبی این وبلاک اینه که تکراری نیست.
اخه امروزه هر وبلاکی رو باز میکنی میبینی مطالب همش تکراری هست.
.بازم میگم الیه فقط یه کم رنگو روح بهش ببخشی خیلی بهتر و مقبول تر خواهد شد.

مسافری از دیار فراموش شدگان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام!
اول مرسی از نظرتون و از اینکه به محفل عاشقانه ها سر زدی... واقعا زیبا احساسات را بیان می کنید روح لطیفی دارید...به راهتون ادامه بدید من شما رو لینک گذاشتم تا از این به بعد بیشتر بهتون سر بزنم...
همیشه ایام شاد باشی التماس دعا...

حمید چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

تو این دنیای شلوغ وپر مشغله که همه چیز منو از خودش میرونه
اینجا تنها جایی هست که میتونم بهش پناه ببرم از مشکلات و
تنهایی هام تا لااقل بتونمم دقایقی با خوندن نوشته هات غرق در
رویا شم واز هجوم کوبنده تنهایی بگریزم.
دوستدارتو.ح.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد